sobota, 26 kwietnia 2014

Wstęp

Witam wszystkich!

 Bardzo mi miło powitać wszystkich, którzy zajrzeli na mojego bloga. Decyzja o jego powstaniu była dość trudna ponieważ mam mnóstwo rzeczy na głowie. Mimo wszystko postanowiłam, że zdecyduje się na to i jeżeli przypadnę Wam do gustu zrobię co w mojej mocy aby spełnić wasze oczekiwania.
 Będzie to opowiadanie fan fiction z cyklu HP. Główny wątek stanowić będą relacje pomiędzy Hermioną Greanger i Draconem Malfoyem. Uprzedzam również, że znajdzie się tu też taki pairing jak Zabini/Weasley. Na chwilę obecną nie jestem w stanie stwierdzić ile przewiduję rozdziałów.
 Cała historia będzie się działa po wojnie w zamku Hogwart, kiedy to większość uczniów będzie zmuszona powtarzać siódmy rok nauki.
 Mam nadzieję, że skusicie się przeczytać prolog, który być może zachęci was do czytania kolejnych rozdziałów. Mogę dodać jeszcze, że nie będzie to kolejne typowe opowiadanie z serii: najpierw się nienawidzimy a na drugi dzień kochamy. Będzie tu kilka wątków z czego głównym jest miłość Draco i Hermiony.

DODATKOWO:
- zabraniam kopiowania treści bloga (nie toleruję takich rzeczy, zresztą kulturalny bloger nie kradnie)
- proszę nie spamować jeśli to możliwe
- poszukuję bety, chętni mogą się zgłaszać wysyłając maila na adres: paulcia98@gmail.com

Zapraszam wszystkich serdecznie!
Panna Poziomka. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz